Post by ininlujakerg on Mar 13, 2022 4:09:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Silly Royale -Devil Amongst us ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Silly Royale -Devil Amongst us IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder feil ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Silly Royale -Devil Amongst us 2022 version ▞▞▞
Teknisk og blant oss kopi, det er ikke en rip off, det er en kopi. De har bare gjort noen ting annerledes og laget noen mods eller uoffisielle spillmoduser blant oss innebygd for dette, som "Hide n seek" selv om hide n seek er et irl-spill det fortsatt anses som kopiering. Eventuelt navnet har hvert ord fra blant oss "djevelen Blant USA", det eneste blant oss ikke har er "Voice chat", som discord blant oss har, men ikke en innebygd trekk
Jeg har nettopp lastet ned spillet og det ber om oppdatering, og jeg kan ikke oppdatere også... Vennligst fiks dette raskt
Silly Royale -Devil Amongst Us অ্যাকশন ked
Ikke så glatt og drep animasjon er ikke bra, ingen mulighet til å velge et bestemt offentlig rom
Jeg elsker virkelig dette spillet selv den 14/11/2021 Dette spillet var bra frem til blekksprutspillet, men fra i dag viser det at det har oppstått en feil, vennligst fiks denne feilen eller fjern mod squid royale.
Jeg liker spillet, men problemet er når jeg noen gang åpner det. Det viser at det har oppstått et nettverksproblem, så jeg håper du løser problemet mitt annet enn at det er et veldig fint spill. Svar på anmeldelsen min hvis du kan
dette spillet er kjempebra og fantastisk, men problemet er at spesiell begivenhet sesong 2 ikke fungerer, så sørg for at det vil fungere raskt som jeg vil....
Tuller du dette spillet er superbra jeg var redd for stemmechat, men nå er jeg ikke redd for stemmechat hide n seek mordmysterium og jail break denne modusen er kjempebra, og jeg liker dette spillet så mye dette spillet er enda bedre enn blant oss og det er så mange antrekk, og dette er også laget i India som landet mitt og jeg elsker dette spillet så mye😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 😍😍😍😍😍😍 og nye oppdateringer gjør meg hypet for å spille dette spillet er så bra 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Vi kan ikke engang spille hvis vi prøver å spille, så viser det at det har oppstått noen problemer, prøv igjen senere..... 🙄😑 Så derfor er vurderingen min...... Jeg vil egentlig ikke gi vurdering, men alle burde vite hvor dårlig dette spillet er.....
실리 로얄 - 우리 사이의 악마 액션 cube
Dette er et veldig super spill 👍
TukTukThai Sandefjord
실리 로얄 - 우리 사이의 악마 액션 cube
veldig bra spill, men problemet er at mange mennesker ikke respekterer BTS. OG EN HELT MANGE MENNESKER ER BTS-HÆREN. og hatere sa til og med at bts vil dø i morgen. Jeg vet at det ikke er sant og ikke du er feil, men vær så snill å gjøre noe med det fordi... Jeg liker spillet ditt, men jeg vil spille det uten å bli sint. btw svar.
Dette spillet er bra, men det verste er når jeg prøver å lage et rom etter noen sekunder, er det som en tapt forbindelse. Det skjer med meg hele tiden og det er så irriterende!!
Dette spillet åpnes ikke, det viser bare at lasting starter ikke i det hele tatt, vennligst fiks problemet
Så jeg gir 3 stjerner fordi spillet er bra, men suid-spillet er fint, men dukken jukser alltid og den synger ikke, men snur seg, det er problemet mitt, vær så snill å fikse det 🙏
Vel, spillet er kult, men jeg trodde pengene var borte fordi jeg brukte hele blekksprutspillet og jeg var trist, men en dag kan du få penger på å spille gjemsel og mysterium og jail break det er kult, så ha en god dag folk også anbefaler å laste ned dette spillet ok😄😄
Dude hvorfor snurrer dukken den så fort at jeg dør øyeblikkelig, det er som om den ikke har noen nedkjøling.
Silly Royale -Devil Amongst Us অ্যাকশন ked
Jeg spilte blekksprut, men mynter ble ikke kreditert
Denne har kraftig forbedret grafikk sammenlignet med de forskjellige spillene den har lånt fra. Men ett råd til den indiske utvikleren, i stedet for å kopiere andre utvikleres originale ideer, hvorfor ikke prøve å komme på noen av dine egne? Alle andre gjør det er ikke god nok logikk for at du også gjør det.
Spillet starter ikke det ble bare sittende fast (startet på 1 sekund) etter 30 min hadde jeg ikke spilt en eneste kamp😐 gjør noe for denne feilen😕
Dette spillet er fantastisk! Men jeg gir det 4 stjerner fordi akkurat nå hvis jeg blir med i spillet laster det et kvarter og sa at problemet oppstår, så sjekk det og dette spillet er fantastisk
Moro for lek, det eneste problemet er at det er roboter! Dette er ment å være flerspiller, du kan spille med venner med en invitasjonskode, men lobbyen fylles automatisk med roboter som heter: "Corpse" "Mortal" Og "RaeRae". Bottene sier det samme: "Im sus any" "Im skipping this round" Hvis du vil gjøre det morsomt, legg til bedre roboter
Rangeringene er betalte vurderinger. Dette spillet rotet med telefonen min!! Spillet var patetisk, en femte klasse/patetisk billig versjon av Among Us. Ikke kast bort tiden din.
UAV – bare ny teknologi eller en ny strategisk virkelighet?
Hvorfor er dette ikke åpent etter oppdateringen, vennligst fiks problemer
Squid-spill sesong to er super glitrende 😐
Dette spillet er veldig bra, men jeg hater at annonsene kommer igjen og igjen, og jeg hater at du ikke har lansert politi og ranere. Andre disse tingene er spillet veldig veldig bra. Det gjør meg glad hver gang.
Spillet starter ikke i det hele tatt!!!!
Dette er et bra spill, men opphavsretten til blant oss de bruker i mordmysterium gjemsel er ikke kopiert blekksprut Royale er best
ny oppdatering er en dårlig oppdatering fordi offentlig lobby spiller vice chat og mange problemer 🤬🤬🤬🤬🤬i ting dum royality ny oppdatering er en dårlig oppdatering
Jeg liker dette spillet veldig godt, men likevel er dette en kopi av blant oss, så lag noen interessante moduser til spillet som rekvisittjakt osv.
Vennligst gjør jail game kan spille offentlig ikke bare privat fordi jeg vil spille med andre spillere
Hvis du fra europ glemmer dette spillet til og med at de nye modusene er fantastiske, vil du alltid tape fordi pinget ditt er over 200 ms så lenge de setter nye europeiske servere forblir ute i det minste fra grønt lys-modus
Choice of Zombies RPG qmv
Dude legg til lignende alternativ som blant oss der vi selv kan velge lobbyen som vi vil ha i stedet for å gå inn tilfeldig
Cardigan corgi Bilder, arkivbilder og vektorer | Shutterstock
DET DUMMESTE SPILLET NOENSINNE JEG DØDER OG HAR WIFI PROBLEM, MEN JEG HAR IKKE WIFI PROBLEM DETTE DUMME SPILLET FORTELLER MEG AT DETTE SPILLET ER EN FEIL, FULLSTENDIG FEIL JEG HATER DENNE DUMME FEILEN
ffi rapport
Spillannonsene viser at dette er et morsomt spill, men jeg spilte 2 runder og begge gangene mistet jeg forbindelsen selv om jeg hadde en forbindelse som ikke var så bra, bare en tilfeldig dårlig rip off blant oss hvis du har nok plass, bare få blant oss
Mesteparten av tiden viser den "Høy ventetid"
Lasteskjermen sitter fast på 1 sekund
Jeg har ingen nettverksproblemer, men når jeg prøver å spille dette spillet viser det at tilkoblingen mislyktes, så jeg blir irritert og sletter dette spillet
Wow! Veldig bra spill men. Bare jeg har problem hvis jeg åpnet chat, sier jeg hei de. Bygg meg ): Jeg gjør ingenting annet enn at de er sinte på meg...
Replika av blant oss, men mye bedre fordi du kan snakke og spille mange mods. Jeg anbefaler alle å spille og laste ned spillet
Takk for å lytte til oss, men jeg vil ha oppmerksomheten din tilbake igjen, jeg vil ha privat chatvarslingsnummer med merke, fikse feil med frysende høy ping kobler ofte fra etter start av lobbyen eller i slutten av kampen, globalt chatmiljø er ikke bra for små barn som alle som snakker om voksne ting som misbruker, og alt dette spillet bør være vennlig, vær så snill å løse alle problemer
Så mange serverproblemer i dette spillet. Veldig veldig dårlig opplevelse. Jeg har 100+ venner i dette spillet, men det viser "Vennelisten er tom". Vennligst løs dette problemet.