Post by ininlujakerg on Mar 13, 2022 4:24:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fun French: Opi ranskaa ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fun French: Opi ranskaa IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit rajattomasti kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Fun French: Opi ranskaa 2022 version ▞▞▞
Rakastan sitä ehdottomasti, Merci.
Tilasimme tämän sovelluksen ja aloitimme 30 päivän kokeilujaksolla. 6-vuotias poikani nautti siitä todella, joten maksoimme 14,99 € seuraavalta kuukaudelta. Poikani sanoi kuitenkin, että sisältö ei muuttunut ollenkaan. Saimme myös jatkuvasti ponnahdusviestejä, joissa kerrottiin, että voisimme saada täyden tilauksen hintaan 4,99 € tai 20 € vuodessa. Tarkistin tilausosion varmistaakseni, että olimme kirjautuneena sisään. Lähetin viestin kehittäjille kysyäkseni tästä kaikesta, mutta en saanut vastausta. Se on sääli.
Tutkimuskissa ERITTÄIN hämmästyttävä Pidän jokaisesta sovelluksestasi, se on NIIN hämmästyttävää
Minulla oli ongelma tilauksen kanssa, mutta se on nyt ratkaistu. Annan tälle sovellukselle viisi tähteä..
MINULLA EI OLE LAPSIA, MINULLA ON VAIN VELI, JOTEN ANNAN sen vain veljelleni ja se näyttää kivalta
Se ei ole niin hyvä
Ihan hyvä
Aaaaaaaaahhhhhhhhhhh
Mahtava
Olen oppinut ranskani, nyt voin pitää ranskan kurssini kunnolla
Rakastan sitä niin paljon! Olen 18-vuotias ja päätin juuri opiskella ranskaa! Se auttaa minua olemaan positiivisempi opiskelussani ja hauska!
Lapset ja aikuiset nauttivat siitä!
Ei toimi
Sisältöä ei tueta kirjoitetuilla sanoilla. Ei sovellu lapsille, jotka haluavat aloittaa alusta
Puolisoni on niin onnellinen ranskan kielen opiskelusta, että menin kokeeseen
Rakastan maalausta.
Ok
Sovelluksessa ei näy mitään, täysin hyödytön.
Hauska helppo oppimissovellus. 7-vuotias nauttii siitä valtavasti!
Deer Hunting Covert Sniper Hunter Kasual cmq
Sinun täytyy maksaa kaiken 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎😛😛😛😛😛😛👎😛😛🙅👎
Sultan chuhan Okei
viileä
Kuvittelin espanjankielisen version ranskankielistä
Seitsemänvuotias rakastaa sitä, koska se on hauskaa. Hän yritti ensin Duolingoa, mutta hän ei oikein ymmärtänyt sitä.
Rakasta tätä sovellusta
Täydellinen ja nautinnollinen
Tyttäreni ja minä rakastamme tätä sovellusta ehdottomasti! Niin paljon, että tilasin sen, myös espanjalaisen. Hän ei kuitenkaan käytä espanjalaista, joten yritin peruuttaa espanjalaisen tilauksen ennen laskutusjaksoa, mutta en koskaan tavoittanut ketään. Minua tietysti veloitettiin ja minun piti soittaa pankkiini saadakseni hyvityksen. Kaiken kaikkiaan asiakaspalvelua ei ole, ja he eivät ole kovin selkeitä tilauksen peruuttamisessa. Lopulta keksin, kuinka voin peruuttaa sen itse. Se on Google Playn kautta kohdassa "Omat tilaukset".
Tämä sovellus saattaa olla hyvä joillekin pdopleille, mutta se ei muuta kuin sanonut, kun pelaan liian helppoja pelejä, sovellus tarvitsee enemmän todellista oppimista sen sijaan, että se kuulee sanat ja sanoisi "hyvää työtä, tiedät tämän nyt!"
Todella hauskaa ja opettavaista!
Upea sovellus, hauska ja pieni rakastaa sitä. Valitettavasti tilaus on todella kallis (15 puntaa/kk), joten en jatka...
Kallista, mutta toimii todella hyvin sanan opettamiseen pienille lapsille
Todella kauhea ranskan oppimissovellus. Se ei ole intuitiivinen tai reagoiva. Poistan sen testattuani useita pelejä ja havaitsin, että kaikki eivät ole tyydyttäviä.
Upea sovellus ja todella upea lapsille itseopiskeluun, jos sinulla on siihen varaa, ota se käyttöön! Kun hinta nousi, minulla ei yksinkertaisesti ole varaa koko vuosihintaan, joten nyt olen rajoitettu pieneen määrään hämmästyttävää sisältöä.
Kiva
Erittäin pettymys. Sanoo sanan, mutta ei kirjoita sitä, joten ei voi oppia lukemaan ranskaa. Poistan sen ja aion kokeilla toista
Upea kieltenoppimissovellus, paljon hauskoja pelejä!